Chronologisch overzicht van activiteiten

De Stichting Polishouders Conservatrix heeft tot nu toe de volgende activiteiten ondernomen:

22 december

De Stichting heeft een brief aan de minister van Financiën gestuurd. Dit naar aanleiding van de brief van de minister aan de Tweede Kamer met informatie over het faillissement van Conservatrix.

Brief aan de minister van Financiën

9 december

De Stichting heeft gesproken met de curatoren van Conservatrix. Een verslag van dat gesprek is hier te vinden.

10 juli

De tweede brief van de Stichting is een feit. Dit keer zijn er vragen gesteld aan De Nederlandsche Bank (DNB). Op 15 mei 2017 had DNB Conservatrix volgens eigen zeggen “in veilige haven” gebracht, door de aandelen van Conservatrix over te dragen aan het Eli Global van Greg Lindberg. We zijn benieuwd of we antwoord gaan krijgen op onze vragen.

Brief aan DNB

20 mei

De Stichting heeft een adviseur gevonden met veel kennis van verzekeringen om de correspondentie met Conservatrix op zich te nemen. De eerste brief met vragen is verzonden aan Conservatrix. Hopelijk reageren ze snel met bevredigende antwoorden.

Brief aan Conservatrix

11 mei

De website van de Stichting Polishouders Conservatrix staat online! Met behulp van deze website kunnen polishouders beter met elkaar in contact komen.

13 maart

Stichting Polishouders Conservatrix is opgericht en ingeschreven in Kamer van Koophandel. Het verenigen van polishouders in deze Stichting is een goede manier om belangen collectief te behartigen en om antwoorden te gaan krijgen van de diverse instanties. De eerste stap naar meer transparantie is gezet!

december

Tijdens een informatiebijeenkomst over 'financiële toekomst' ontstaat er bij een aantal polishouders van Conservatrix het idee om zich te gaan verenigen. Wat is er toch aan de hand bij Conservatrix? En is het geld nog veilig? Er zijn veel vragen en weinig antwoorden. Is het tijd voor actie?